Felanmälan
Alla fel på fastigheten sköts av Holmfast Drift. Felanmälan görs till Holmfast Drift via formulär. Observera att ni själva är ansvariga för fel avseende lägenhetens inre skick. Felanmälan avseende sådant fel betalar ni således själva.
Journummer
Holmfast Drift får endast tillkallas vid akuta fel som kräver omedelbar insats.
Tel: 08-661 49 72
Skadedjur
Föreningen har avtal med Nomor för skadedjur.
https://www.nomor.se/
0771-122 300
TV & Internet
Vid felanmälan kontaktar du i första hand din tjänsteleverantör.
Innan du gör en felanmälan kan du starta om din utrustning – stadsnätsbox, router, dator, tv-box m.m. När du har dragit ut alla strömsladdar väntar du 10-15 min innan du kopplar in dem igen.
Så här går en felanmälan till:
- Kontakta din tjänsteleverantör.
- Tjänsteleverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.
- Tjänsteleverantören löser ditt problem eller upptäcker att det eventuellt kan vara fel i accessnätet eller fastighetsnätet.
- Tjänsteleverantören kontaktar i sin tur Sundbybergs Stadsnät för att göra en felanmälan.
- Sundbybergs Stadsnät felsöker och lämnar besked till tjänsteleverantören med felsökningsresultat.
- Tjänsteleverantören återkommer till dig med besked.
TV - Telia
Kontaktuppgifter till Telia för felanmälan gällande tv.
Telefon: 90200
Skicka e-post
Internet - A3
Kontaktuppgifter till A3 för felanmälan gällande internet.
Telefon: 0770-910 000
E-post: kundservice@a3.se
Sundbybergs Stadsnät
Kontaktuppgifter till Sundbybergs Stadsnät för felanmälan gällande stadsnätet.
Telefon: 08-706 91 35
E-post: info@sundbybergsstadsnat.se